torstai 21. maaliskuuta 2013

... taas äidille matto


Pidän tästä äidin liesituulettimen eteen laitettavasta matosta, vaikka siinä oranssia onkin noin paljon. Toivottavasti myös äitini pitää, vaikka maton raidat  ovat sovellettu omasta päästä ja hyvin epäsäännöllisiä. Saan aina tehtyä uuden, jos maton raidat eivät miellytä :) . Kuvan piirakkasukat ovat ihan lempparit ja ne ovat tehty Novitan Tenneseestä, puuvillalankaa siis. Näitä on kiva pitää näin keväällä, villasukkien tilalla. Minä kyllä käytän välillä kesäsinkin villiksiä.






Onneksi oranssia kudetta jäi suhteellisen vähän. Saan laittaa sitä sitten johonkin kesämattoon, kun niitä alan taas tehdä. Loimena minulla on tällä hetkellä triklosaanilangasta (vai mitä se nyt olika?) tehty loimi. Aivan mielettömän ihanaa! Näyttää aivan pellavalle ja on hyvin taipuisaa sekä kevyttä. Tästä tahdon seuraavankin loimen.

4 kommenttia:

  1. KIITOS ihanan pirtsakasta matosta. Oli just sen näköinen kun ajattelinkin mielessäni. Sopi hyvin tiskipöydan eteen. Olet sitten hyvä. Olen sinusta
    niiin ylpeä.tv:Äiti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä :) Matot on siis yhteislahja meiltä kaikilta sisaruksilta... Ja kiitos. Tuntuu ihan äärettömän hienolta, että minusta ollaan ylpeitä. Vissiin hyvin kasvatettu. Kyllä mä ainakin koen, että olen etuoikeutettu kun mulla on noin parhaat vanhemmat. Vähä vois olla jo ikävä.. kai me tästä joskus sinnekkin tullaan, ehkä joskus pääsiäisen jälkeen. Terkkuja! (Elena penkoo jo alalaatikoita..)

      Poista